YouTube Musica

YouMusica.net es un sitio donde vas a poder encontrar todos los días los mejores videos YouTube Musica. Podrás disfrutar de de la mayor colección de videos musicales de la red, además de letras de todas las canciones para que puedas seguirlas en todo momento. Disfruta de las canciones y de los mejores videos de música de Youtube en YouMusica.net


YOUTUBE MUSICA




Macklemore & Ryan Lewis – Can’t Hold Us [Video y Letra]

Can’t Hold Us es una de las canciones del disco The Heist lanzado por Macklemore en 2012. Este es el álbum debut del rapero estadounidense y cuenta con la colaboración de su amigo y productor Ryan Lewis y otros artistas que lo acompañan en las distintas canciónes del disco. En el caso de Can’t Hold Us los artistas invitados son el cantante de R&B Ray Dalton y la actriz Susannah Wetzel.

El tema fue presentado como tercer sencillo del álbum en Agosto de 2013 y luego de semanas alcanzó el #1 en el Billboard Hot 100. Además con esta misma canción Macklemore se llevo el número 1 en los Best Live Performance 2013 de Mtv por su presentación en el Live At Wireless Festival 2013 realizado como todos los años en Londres.
En YouTube Música te presentamos el videoclip musical y letra de la canción para que puedas seguirla.

Video de Macklemore & Ryan Lewis – Can’t Hold Us

Letra de Macklemore & Ryan Lewis – Can’t Hold Us

Return of the Mack, get up! what it is, what it does, what it is, what it isn’t
Looking for a better way to get up out of bed
Instead of getting on the internet and checking a new hit me
Get up!fresh out pimp strut walking, little bit of humble, little bit of cautious
Somewhere between like rocky and cosby sweatergang nope nope y’all can’t copy
Yup. Bad, moonwalking, this here, is our party, my posse’s been on broadway,
And we did it, our way.
Grown music, I shed my skin and put my bones into everything I record to it
And yet I’m on~
Let that stage light go and shine on down, got that Bob Barker suit game and plinko in my style.
Money, stay on my craft and stick around for those pounds,
But I do that to pass the torch and put on for my town
Trust me. On my I-N-D-E-P-E-N-D-E-N-T shit hustler,
Chasing dreams since I was 14 with the four track bussing halfway cross that city with the backpack, fat cat, crushing

labels out here,
Nah they can’t tell me nothing
We give that to the people,
Spread it across the country
Labels out here,
Nah they can’t tell me nothing
We give it to the people,
Spread it across the country

Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us

nah, can I kick it? thank you. yeah I’m so damn grateful.
I grew up, really wanted gold fronts
But that’s what you get when wu tang raised you
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Y’all can’t stop me, go hard like I got an 808 in my heart beat
And I’m eating at the beat like you gave a little speed to a great white shark on shark week
Raw. Tell me go up. Gone!
deuces goodbye. I got a world to see, and my girl she wanna see Rome,
Ceasar make you a believer. nah I never ever did it for a throne.
that validation comes from giving it back to the people. nah sing a song and it goes like
Raise those hands, this is our party
We came here to live life like nobody was watching
I got my city right behind me
If I fall, they got me, learn from that failure gain humility and then we keep marching ourselves

Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us

na na na na na na na na
and all my people say
x4

Ma-kle-more

Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight till it’s over
So we put our hands up like the ceiling can’t hold us
like the ceiling can’t hold us.

Que te pareció la canción Can’t Hold Us de Macklemore & Ryan Lewis?

Posteado el10th mayo, 2014 en Videos de Hip Hop por Etiquetas: ,

David Guetta – Shot Me Down [Video y Letra]

Shot Me Down es la nueva canción de David Guetta lanzada como sencillo en formato digital en el mes de Febrero de este año. Como suele suceder con las canciones DJ frances rápidamente se ubico en los primeros puestos de los principales rankings en paises como Australia, Suiza, Francia e Irlanda. El tema cuenta con la colaboración de la cantante estadounidense Skylar Grey quien le agrega la voz a Shot Me Down.

Durante estos años que llevamos online hemos publicado muchas de las canciones de este DJ y pueden encontrar todas ellas accediendo a nuestra sección de videos de David Guetta. Además pueden seguirlo desde su cuenta de Twitter @davidguetta o por medio de su canal en YouTube David Guetta.

Video de David Guetta – Shot Me Down

Letra de David Guetta – Shot Me Down

I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down
Seasons came and changed the time
When I grew up I called him mine
He would always laugh and say
Remember when we used to play
Bang bang, I shot you down
Bang bang, you hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, I used to shoot you down
Music played and people sang
Just for me the church bells rang
Now he’s gone I don’t know why
Until this day, sometimes I cry
He didn’t even say goodbye
He didn’t take the time to lie
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down

Que te pareció la canción Shot Me Down de David Guetta?

Posteado el7th mayo, 2014 en Videos de ElectroPop por Etiquetas: ,

Pharrell Williams – Happy [Video y Letra]

Sin lugar a dudas de que una de las canciones, sino la canción del año, es Happy de Pharrell Williams. Este tema fue presentado como primer sencillo del nuevo álbum del cantante estadounidense en Noviembre de 2013 y rapidamente fue ocupando las primeras posiciones de los pricinpales rankings hasta llegar a la cima, actualmente Happy lidera el Hot 100 de Billboard. Ademá, esta canción forma parte de la banda sonora de Mi Villano Favorita un dato no menor ya que todos sabemos de la repercusión de esta pélicula y con lo cual le permitio abarcar nuevos mercados a lo largo de todo el mundo.
En YouTube Música te presentamos el videoclip musical y letra de la canción para que puedas seguirla.

Video de Happy de Pharrell Williams

Letra de Happy de Pharrell Williams

It might seem crazy what I’m about to say
Sunshine she’s here, you can take away
I’m a hot air balloon that could go to space
With the air, like I don’t care baby by the way

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Here come bad news talking this and that
Yeah, give me all you got, don’t hold back
Yeah, well I should probably warn you I’ll be just fine
Yeah, no offense to you don’t waste your time
Here’s why

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Happy, come on, bring me down
Happy, come on, bring me down
Love is too happy to bring me down
Come on, bring me down
I said bring me down
Come on, bring me down
Love is too happy to bring me down
Come on, bring me down
I said

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Happy, come on, bring me down
Happy, come on, bring me down
Love is too happy to bring me down
Come on, bring me down
I said bring me down
Come on, bring me down
Love is too happy to bring me down
Come on, bring me down
I said

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do
Ver letras de Pharrell Williams

Que te pareció la canción Happy de Pharrell Williams?

Posteado el6th mayo, 2014 en Videos de Pop por Etiquetas: